Chat with us, powered by LiveChat
WINKELWAGEN 0 artikelen

Afleveren van je bestelling

De populairste artikelen uit ons assortiment zijn in het algemeen binnen 1 tot 5 werkdagen in huis. Wanneer je meerdere artikelen in een keer bestelt doen wij ons best om, indien mogelijk, alles in 1x bij je te laten bezorgen. De levertijd van je hele bestelling wordt in dat geval gelijk aan die van het artikel met de langste levertijd.

Het kan voorkomen dat een bestelling niet verzonden is ondanks dat de aangegeven levertijd verstreken is. We brengen je altijd zoveel mogelijk via een e-mail op de hoogte van dergelijke vertraging. Mocht je 5 werkdagen na het verstrijken van de levertijd je artikel nog niet ontvangen hebben dan kun je contact opnemen via het contactformulier of telefonisch op 010-3335150.


We versturen je bestelling met GLS pakketpost

Snel en betrouwbaar: zó wil jij een pakket ontvangen en dat is precies hoe GLS pakketten, namens ons, wil bezorgen.

Tijdens de verzending ontvang je een aantal mails
- je ontvangt een mail met track en trace gegevens zodra je bestelling ons magazijn gaat verlaten
- vervolgens ontvang je een mail als je bestelling onderweg is
- tenslotte ontvang je een mail als je bestelling is bezorgd

Bezorgtijden
Met GLS pakketpost hoef je niet te wachten op een pakket. Via het GLS pakketpost Track & Trace-systeem krijg je, zodra dit te bepalen is, een indicatie van het tijdsvenster waarbinnen de bezorging gepland staat.

GLS pakketpost FlexDeliveryService
GLS pakketpost informeer je tijdig met een eigen mail (niet vanuit ons) over de bezorging van je bestelling. In deze mail krijg je de keuze uit een aantal bezorgopties. Op deze manier kun je tijdig, eventueel online, uit meerdere bezorgopties kiezen om de zending in ontvangst te nemen. Bijvoorbeeld een nieuwe datum voor de bezorging met een vooraf aangekondigd tijdvenster van drie uur, of het pakket naar een GLS PakketShop laten doorsturen.

Let op: wij hebben geen invloed op GLS FlexDeliveryService. Dit is een extra dienst vanuit GLS pakketpost en niet altijd beschikbaar.

Een pakket ophalen bij een GLS PakketShop
Je kunt ervoor kiezen om je pakket te laten bezorgen in een GLS PakketShop bij jou in de buurt. Dat regel je zo:
1. Kies 'Bezorg bij een GLS PakketShop' tijdens het afrekenen (of later via FlexDeliveryService)
2. Kies een GLS PakketShop in de buurt
3. Als je pakket is afgeleverd ontvang je een mail en kun je het pakket vervolgens ophalen bij de GLS PakketShop

Je bent niet thuis
Als je niet thuis bent bij de eerste bezorgpoging, zal de bezorger een van de buren vragen het pakket aan te nemen. Als dat niet mogelijk is, laat de bezorger een Niet Thuis Bericht achter en/of ontvang je een e-mail en neemt de bezorger het pakket mee terug naar het depot (distributiecentrum). Met het GLS Niet Thuis Bericht kun je via GLS kiezen uit diverse bezorgopties voor een tweede bezorgpoging. Treft de bezorger je bij de tweede bezorgpoging opnieuw niet thuis aan dan kun je het pakket enkel nog afhalen bij een GLS PakketShop.